úterý 19. února 2013

PERFORMANCE TRAINING 1.0 KE KOUPI



OBJEDNEJTE SI PERFORMANCE TRAINING 1.0 TRAINING GUIDE PRÁVĚ NYNÍ:




"Ked som si kupoval trening PT 1, tiez som bol zo zaciatku voci tomu skepticky. Ucinnejsi trening som este nikdy nesiel a zaroven je to fakt zabava. Teraz aktualne som si kupil Indvidual a tiez je to vynikajuci trening usity na mieru..."
Adam Slovak
***
"Díky Adamovi a Performance tréninku a stravě, ke které mě přivedl, se blížím k jednomístnému procentu tuku, přitom mi rostou a hlavně sílí svaly a zlepšila se mi imunita. Ty dveře, o kterých píše jsem proběhnul a otevřely mi desítky dalších a to ve sportovním světě i v osobním životě. Všem, co mě vidí po delší době padá čelist..  A to je jen začátek po cca čtyřech měsících....!"
Michal Najbrt
***
"Roky jsem cvičil klasické tréninky, které vám udělá každý trenér ve fitku a stravoval se podle toho, co všude na netu propagují jako jedinou možnost. Tedy jíst co 3 hodiny atd. Celý život jsem měl zalité břicho a nepomáhalo cvičení ani diety. Dneska jím tak jak mě to baví a tak, že mi chutná a mám nejlepší postavu jakou jsem kdy měl."
Roman Hlůže
***
"Je to komplexní, FUNKČNÍ a fungující trénink. Nejvíce obdivuju jeho benefity tvořit svalovou hmotu, pálit tuky (velmi efektivně) a nabírat na FUNKČNÍ síle. Za mě pro tento trénink hodnocení 11/10. Není pro všechny, možná se na vás budou ve fitku dívat jako na blázna, že nepumpujete bicepsy. Výsledek ale stojí za to. Já jsem na 100% spokojem, už nikdy nebudu cvičit jiným stylem. Efektivita na prvním místě. RISE ABOVE YOUR LIMITS."
Jan Diehel
***

"Mám za sebou 12 týdnů lifestyle programu. Cítím se mnohem líp než kdykoli předtím, v životě jsem se snad necítil tak dobře jako teď, plný síly a energie. A asi to nejdůležitější, je to, že už nemám potíže, kterýma jsem dřív několik let trpěl a nikdo mi s tím nedokázal pomoc, i když mi doktoři a další odborníci předpisovali různé jídelníčky, diety atd.. Kombinace lifestyle a PT1.0 je neuvěřitelná, mám sice v PT odcvičeno jen 12 týdnů a 4 týdny mi ještě zbývají, ale už teď je neuvěřitelné jakých výsledků jsem dosáhl. To jak se moje ochablé a obtloustlé tělo, zničené za ty léta nesmyslnýma tréninkama a příšerným kulturistickým jídelníčkem, teď zformovalo, zesílilo, zhublo a vůbec nikdy za celá léta cvičení jsem na tom nebyl tak dobře a hlavně jsem se nikdy necítil tak dobře jako teď."
Ladislav Barták



1) jak vypadá tréninkový plán?
-41 barevných stran 
-u každé fáze stránka popisující principy, na kterých je postavena
-rozfázování provedení a obrázky méně známých cviků spolu s jejich popisem a tipy a triky jak vylepšit jejich účinnost
-rozpisy s příklady jak vypadá rozdělení sérií včetně použitých vah, zasvěcení do principů autoregulace
-rozpisy jednotlivých tréninků v týdenních rozpisech, zařazených do sub-fází a fází

2) co tréninkový plán obsahuje?

-velice náročný trénink na 16 týdnů, se kterým však díky úvodním čtyřem zaškolovacím týdnům můžete začít téměř každý (minimum je mít za sebou rok v posilovně)
-3 na sebe navazující fáze, kdy se trénink postupně ztěžujě a zařazují se prokročilejší a pokročilejší tréninkové principy, nejedná se tedy o 16 týdnů stejného tréninku ale po jednom až třech týdnech se trénink vždy mění
-často kladené dotazy ohledně provedení cviků, jejich možné náhrady a doplňujících otázek, které si můžete klást
-MOŽNOST ONLINE PORADENSTVÍ V SOUVISLOSTI S TRÉNINKEM A VÝŽIVOU BĚHEM NĚJ. Svých zákazníků si vážím a mají tak po celou dobu výkonu tréninku mou absolutní a rychlou podporu. Včetně možnosti domluvit si osobní setkání v Ostravě v Performance Power Center a projetí si techniky jednotlivých cviků.

3) mám určité cíle, kterých chci dosáhnout, pro koho je vůbec trénink určen?

-pro ty, kteří chtějí nabrat čistou svalovou hmotu (3-5kg za 16 týdnů), shodit nefunkční tuk (3-6kg za 16 týdnů) nebo obojí najednou (opravdu to tak funguje)
-pro ty, kteří chtějí zlepšit svůj poměr svaly:tuk a lépe a efektivněji tak ovládat své tělo (ať již pro sport - například být lepší v dané váhové kategorii nebo celkově pro život)
-pro ty, kteří chtějí budovat funkční sílu celého těla (nejen sílu, ale také ostatní rysy jako výbušnost, stabilitu, lokomoci, svalovou vytrvalost a pracovní kapacity obecně)
-pro ty, kteří chtějí zlepšit své maximální výkony na tři základní cviky (tedy zejména powerlifteři, ale i lidé zajímající se prostě o silový trénink)
-pro profesionální sportovce, kteří chtějí vytěžit maximum ze silového tréninku a zlepšit se tak v provozovaném sportu (zejména dobré pro veškerou atletiku, hokej a americký fotbal)
-pro ty, kteří vyzkoušeli už vše, ale nic nepomohlo, stagnují nebo dosáhli plateau
-pro všechny, které nebaví klasické kulturistické cvičení nebo klasický silový trénink a chtějí zkusit něco nového

4) nemusím k tomuto tréninku mít k dispozici gymnastické kruhy, obří pneumatiky nebo atletické stadiony?

-ne tento trénink je záměrně postaven tak, aby se dal odjet v jakémkoliv fitnesscentru (i v těch nejméně vybavených)
-jediné co doopravdy potřebujete je velká osa, kotouče, stojan na dřepy, benchová lavice a hrazda (těch pár dalších věcí, které se používají je plně nahraditelných)

5)je nutné k tomuto tréninku brát nějaké speciální suplementy nebo držet dietu?


-ne ani jedno z toho není nutné, nejúčinnější částí protokolu je sám trénink a cokoliv na víc jsou jen třešně v proteinovém koktejlu

OBJEDNEJTE SI PERFORMANCE TRAINING 1.0 TRAINING GUIDE PRÁVĚ NYNÍ:
UpozorněníNENÍ potřeba mít PayPal účet, abyste mohli zaplatit, stačí si vybrat platbu kartou a můžete platit i bez registrace (klikněte na "pay with my credit or debit card"). Pro platbu kartou musíte mít povolené transakce přes internet (lze lehce zprovoznit po přihlášení se na váš e-bankovní účet). Nezapomeňte vyplnit funkční e-mail, na který vám e-book přijde. Doba dodání se může lišit v závislosti na množství objednávek.

Podrobné informace a pozadí vzniku:

Když v létě roku 2010 přibyl v mém fitnesscentru přístroj InBody a já se změřil, dal jsem si za cíl udělat maximum pro to, abych po půl roce získal co nejlepší výsledky. Bylo to takové mé předsevzetí. Ten půlrok jsem dřel více než obvykle, dodržoval jsem stravu jak nejvíce to šlo, nepil jsem, cvičil jsem Korteho trénink, Bear routine a také klasický těžký kulturistický trénink. Prostě věci, o kterých jsem četl, že jsou nejlepší na nabrání svalové hmoty. Během této doby jsem si také udělal kurz instruktora fitness, abych své obzory rozšířil o další způsoby, jak se zlepšit.
Po půl roce jsem se změřil na InBody znovu a byť díky mé sugesci jsem si připadal daleko lepší, výsledky říkaly něco jiného. Přibral jsem pouze 0,4kg svalů. Zhubl jsem sice zároveň 1,3kg tuků ale také jsem vzhledem k dodržování správné stravy čekal lepší výsledek. Mohl jsem to dávat na vrub mé špatné genetice i tak jsem ale věděl, že mě ty výsledky ještě dlouho budou strašit ve spaní.

Zhruba v té době jsem také v tomto fitcentru začal pracovat a měl jsem tak přístup k databázi všech klientů. Většina se jich (protože to bylo zadarmo) změřila poprvé ve stejné době jako já tedy v létě roku 2010. Když se pak fitcentrum přestěhovalo (leden 2011) a bylo měření opět zadarmo velká většina lidí si jej udělala pro srovnání. Měl jsem tak poměrně velký vzorek toho, jaké výsledky mají ostatní lidé. Zajímali mne zejména muži, ti které jsem znal, kteří se snažili nabrat svaly a vypadat dobře. Po kontrole jejich výsledků se mi velmi ulevilo. Výsledky totiž neměli také téměř žádné nebo se zhoršovali. Všechno to byli muži, kteří cvičili již nějaký rok a ano měli svaly a někteří dokonce velmi dobré postavy. Ale pointa je pořád stejná, byť během nějaké doby svaly nabrali, minimálně posledního půl roku stagnovali. Ve skutečnosti tak tomu mohlo být daleko déle (vrcholem bylo změření po roce a půl jednoho mého kamaráda, který za tuto dobu nenabral ani gram svalů a přibral kilo tuku, když jsem mu oznámil výsledky, mohl jsem si zároveň vyzkoušet práci psychologa, který rozmlouvá sebevraždu).
Co vede člověka k tomu, aby cvičil, i když se nezlepšuje? Zřejmě setrvačnost a to, že sám sebe ujišťuje, že se zlepšuje. Napumpování po tréninku dává vidiny toho, že to vypadá lépe, člověk je spokojený a upadne do stereotypu. Dostaví se plateau.

S tím jsem se však nechtěl smířit a tak jsem začal studovat veškeré možné zdroje o cvičení ne v rámci ČR (protože tyto zdroje očividně nefungovaly tak jak bych si přál), ale celosvětové. Začal jsem experimentovat s  druhy cvičení, které bych dříve nazval jako bláznivé, podivné a určitě ne vedoucí k výsledkům. Tyto tréninkové metody však pocházely z hlav těch nejlepších světových trenérů, kteří je v té době uváděli v platnost a podpírali svými články a zkušenostmi.  Během tohoto experimentu jsem se pravidelně na InBody měřil a nestačil jsem se divit. Výsledky, jakých jsem dosáhl předtím během půl roku jsem udělal za jediný měsíc!!!! 
Trvalo mi půl roku, než jsem otestoval vše, co jsem se ze zahraničí dozvěděl, vybral jsem to, co fungovalo a opustil jsem to, co se zdálo jako nadbytečné. Tento systém jsem neustále piloval a nakonec jsem jej zmapoval i na videu. Jméno jsem mu dal Performance training a dnes za něj přidávám číslovku 1.0, protože se jedná o jeho první, nejjednodušší verzi.


PERFORMANCE TRAINING 1.0:


Říká se, že tělo průměrně geneticky vybaveného, naturálního, dospělého muže, který cvičí déle než rok a vyčerpal tak již své začátečnické přírůstky, dokáže vytvořit 4kg čisté svalové hmoty ročně. Ruku na srdce, kdo přibírá každý rok 4 kila svaloviny? Pokud by to platilo, za 4 roky tréninku by měl každý o 16kg čisté svaloviny více a všichni by vypadali jako kulturisté. Ano, nepochybně začátečník může vybudovat více než 4kg ročně, ale po roce, maximálně dvou, se každý dostane na nějakou svou hranici a každý další krok je obtížnější a obtížnější. Tím si lze do značné míry vysvětlit proč jsme já, ani další lidé, jejichž karty na InBody jsem kontroloval, neměli téměř žádné výsledky.
Po půl roce testování a vytváření Performance Trainingu 1.0 jsem však našel způsob, jak se dokáže posunout každý, i ten, kdo se naposledy zlepšil, když na Nově dávali kolotoč s Pavlem Poulíčkem v prime timu.
Během těchto 6ti měsíců jsem nabral 1,9kg svalů a zhubl 3 kila tuku. Znovu zdůrazňuji, že jsem do té doby vyzkoušel absolutně všechno, co se silového tréninku tak jak byl v ČR prezentován týkalo, dokonce jsem se věnoval silovému trojboji (když už mě nebavilo nemít výsledky) a myslel jsem tedy, že už jsem dosáhl svých genetických limitů. Pokud se vám to zdá málo, počítejte opět semnou: kdyby každý z nás nabral co půl roku 2 kg čisté svaloviny, tak bychom každých pět let měli 20kg čisté svaloviny nahoru. Člověk, který začne cvičit v 18ti s  80ti kily by měl za pět let tréninku ve 28mi letech 100kg v neuvěřitelné kvalitě a mohl by jít na Arnold Classic Amateur. Co se týče tuků tak po shození těchto tří kil jsem se dostal na 6 procent tělesného tuku a je jasné, že přirozeně už tělo nemá moc kam jít. U člověka, který by začínal s větším počátečním tukem by bylo shozené množství větší a pravděpodobně i nabraná svalovina.

Co je však nyní třeba zdůraznit jsou dvě věci:
1) během tohoto půl roku jsem nedodržoval žádnou dietu ani jsem neodmítal žádnou stravu, ano měl jsem zvýšené množství proteinu ve stravě, ale tím to taky končilo. Jedl jsem všechny druhy junk foodu a přejídal se. Pokud by někdo držel během tohoto tréninku správně stravu (tak jak je popsáno v tréninkovém protokolu) výsledky by byly daleko lepší.

2) nabraná svalová hmota a shozený tuk, byť esteticky to působilo nesmírně dobře byly pouze tím nejmenším, co mi dělalo radost. To co mi doopravdy dělalo radost byl trénink samotný, bavil mě, těšil jsem se z něj, zažíval jsem nebývalé vzrušení když jsem jej jel. Objevoval jsem nové principy a metody. Dával jsem dohromady poznatky Christiana ThibaudeauaChada WaterburyhoJoa DeFrancaCharlese PoliquinaJohna Meadowse a toho šíleného rusáka Pavla Tsatsoulina a objevil jsem nový svět.

Svět, ve kterém není prvotním záměrem budovat svalovou hmotu nebo shazovat tuk, ale svět silového tréninku, zaměřeného na výkon tedy na performance.

Zjistil jsem, že pokud se člověk zaměří na budování funkční síly, výbušnosti, pevného středu těla, rychlosti, lokomoce, flexibility a vytrvalosti, nejenže vytvoří ze svého těla stroj, který dokáže podat skvělý výkon v jakémkoliv sportu, na jaký se zaměří, ale během toho začne docházet k přestavbě tělesné kompozice. Ke změně poměru mezi svaly a tukem. 

Během těchto šesti měsíců jsem tak vylepšil svůj mrtvý tah o 25kg, benchpress o 15kg, pushpress o 10kg, dřep o 35kg a dřep z mrtvé pozice, který jsem nikdy předtím necvičil jsem ustálil na 260 kilogramech!

Jak vypadala tato proměna vizuálně se můžete přesvědčit na následujícím obrázku:






Věděl jsem, že jsem stvořil funkční tréninkový systém a pokaždé když jsem někoho trénoval, pouze jsem lehce pootevřel pokličku jeho krásy. Jeden z mých klientů (který dlouhodobě dodržoval stravu a cvičil bez zaměření na silovou komponentu), kterého jsem podle něj trénoval během pouhých 4 měsíců přibral 3,3kg svalů a shodil 4,9kg tuku!!!! Navíc svuj benchpress zlepšil z 65ti na 105kg, mrtvý tah zlepšil z 60ti na 160kg, na pushpressu přidal 40kg a  na dřepu šel ze 70ti na 130kg.

Jiný můj klient byl ve svém předešlém tréninku opravdu hodně perzistentní a důsledný, dalo by se říci, že těžil ze všech výhod, které měl k dispozici, přesto se dostal do dlouhodobé stagnace, ze které jej vysvobodil až Performance Training, rozdíl nebyl obrovský, ale byl znatelný



 (před započetím tréninku zvládl na bench-press 95kg pro jedno opakování, po několikaměsíční aplikace se dostal na 100kg v ŠEST SÉRIÍCH PO TŘECH)

OBJEDNEJTE SI PERFORMANCE TRAINING 1.0 TRAINING GUIDE PRÁVĚ NYNÍ:

UpozorněníNENÍ potřeba mít PayPal účet, abyste mohli zaplatit, stačí si vybrat platbu kartou a můžete platit i bez registrace (klikněte na "pay with my credit or debit card"). Pro platbu kartou musíte mít povolené transakce přes internet (lze lehce zprovoznit po přihlášení se na váš e-bankovní účet). Nezapomeňte vyplnit funkční e-mail, na který vám e-book přijde. Doba dodání se může lišit v závislosti na množství objednávek.


Po téměř dvou letech co jsem jej měl možnost testovat se nyní dostává PERFORMANCE TRAINING 1.0 poprvé k široké veřejnosti.
Pro tyto účely jsem vypracoval plno-barevný e-book, obohacený o řadu aktuálnějších poznatků a doplněný o (pro zájemce) výživový plán  dle Performance Lifestyle, tedy životního stylu oproštěného od Mýtu o stravě.

Co tento e-book obsahuje?
-16 týdnů intenzivního tréninku, který se postupně stěžuje, spolu s tím, jako budete rozšiřovat své fyzické kapacity (RISE ABOVE!)
-3 fáze: úvodní, vhodná i pro méně zkušené cvičence, která na základě high frequency full body tréninků vybuduje vhodné základy (svalové a silové) pro následující druhou adaptační fází, ve které zakusíte silový trénink v podobě, jakou jste ještě nikdy neviděli, ale to vše je pouze předehrou ke konečné osmi týdenní fázi Performance Training, do které bohužel 99 procent lidí nemůže naskočit rovnou, protože by ji nezvládli uregenerovat a mysleli by si že jde o pouhý vtip.
-přes 64 tréninků (množství tréninků během týdne si může každý upravit dle svých aktuálních potřeb, s méně než čtyřmi tréninky týdně však nepočítejte, pokud cvičíte dvakrát týdně a "na více nemáte čas" vůbec tento trénink nekupujte, není pro vás) rozepsaných po týdnech a dnech
-popis jednotlivých cviků spolu s radami navíc, ze kterých můžete těžit (u méně známých cviků pak také vysvětlení podstaty jejich mechanismů)
-fotografie mapující fáze těchto cviků


Co jeho aplikací získate?
-naberete svalovou hmotu a zároveň spálíte tuk (pokud máte pod 10 procent BF, množství tuku bude zhruba stejné jako nabrané množství svalů, pokud máte nad 10 BF, tuků, které spálíte bude více než svalů, které naberete)
-zvýšíte svou funkční sílu
-zlepšíte se silově na čtyřech cvicích (bench-press, push-press, mrtvý tah a dřep) a také na spoustě cviků doplňkových
-zvětšíte svou pracovní kapacitu a rozšíříte své regenerační schopnosti (po trénincích, na kterých budete končit byste dříve bývali zemřeli respektive v půlce kvůli zvracení museli přestat)
-posunete kvalitu svého života směrem nahoru, budete se cítit lépe
-pokud děláte nějaký sport,  automaticky v něm budete lepší
-budete rychlejší při sprintu, vyskočíte výše a dále

Pro koho je tento trénink určen?
-pro všechny, kteří dosáhli plateu, dlouhodobé stagnace nebo je prostě cvičení už nebaví
-pro všechny, kteří se chtějí zlepšovat silově, ale nezlepšují
-pro všechny, kteří chtějí shazovat tuk, ale nedaří se jim to
-pro profesionální sportovce v době mimo sezónu na zlepšení svého poměru svaly:tuk a zlepšení své výkonnosti, což se projeví hned v následující sezóně
-pro ty, kteří chtějí mít atletickou, vyrýsovanou postavu, ale zároveň být silní a umět své tělo používat v prostoru
-pro ty, kteří chtějí dělat něco trochu jinak

Co tento trénink není a pro koho není určen?
-nejedná se o trénink, který by byl někde na internetu běžně k dispozici, je složen z know how těch nejlepších z nejlepších a je upraven do podoby, aby s nim mohl začít každý
-nejedná se o zázračný trénink, na kterém přiberete během měsíce pět kilo svalů (takový neexistuje a začátečnické přírůstky se nepočítají)
-byť to tak může vypadat, není to trénink pro každého
-doporučuji, aby jej začali cvičit pouze ti, kteří mají za sebou alespoň ROK kvalitního tréninku a stravy a také jej doporučuji pouze těm, kteří již běžně cvičí ony čtyři základní cviky a nemají s technikou problém, jedná se o základní prerekvizity, na jejichž zevrubné znalosti se staví

Jak je to s cenou tréninku?
-trénink se prodává za jednotnou cenu 1000kč 
-peníze, které zaplatíte za tento trénink povedou k dalšímu rozvoji konceptu Performance Training v České republice, pomůžete tak tomu, aby mohl fungovat blog a přispějete na rozvoj Performance Power Centra a dalších projektů s PT spojených
-je třeba si uvědomit, že 1000kč je cena, jakou dává většina z vás každý měsíc za balení proteinu, který je v 90ti procentech stejně denaturovaný (vlivem špatných výrobních postupů), doplněný o aditiva a cukry a nestravitelný pro vaše těla, pokud si na jeden měsíc tento protein odpustíte a peníze investujete do tohoto e-booku, tak vám to dá lepší výsledky než jakýkoliv protein na světě a navíc to pomůže vašim játrům a ledvinám si trochu odpočinout od neustále zátěže, což se vám vrátí následnou větší využitelností proteinu
-koupí tréninku se automaticky stáváte součástí Performance Training komunity a budete jako první informováni o nových projektech a v budoucnu vás čeká i řada slev na nejrůznější produkty a zboží
-každý sám za sebe zodpovídá, že trénink nezveřejní na internetu k volnému stažení, tréninkový plán a všechny jeho součásti jsou chráněny autorským zákonem a jeho zneužití se trestá, v budoucnu vyjdou tréninkové plány PT 2.0 a PT 3.0 pouze na základě toho, že se podaří 1.0 udržet mimo černý trh



TAK NA CO JEŠTĚ ČEKAT? OBJEDNEJTE SI PERFORMANCE TRAINING 1.0 TRAINING GUIDE PRÁVĚ NYNÍ!!!!!

UpozorněníNENÍ potřeba mít PayPal účet, abyste mohli zaplatit, stačí si vybrat platbu kartou a můžete platit i bez registrace (klikněte na "pay with my credit or debit card"). Pro platbu kartou musíte mít povolené transakce přes internet (lze lehce zprovoznit po přihlášení se na váš e-bankovní účet). Nezapomeňte vyplnit funkční e-mail, na který vám e-book přijde. Doba dodání se může lišit v závislosti na množství objednávek.