úterý 19. února 2013

Dnešní zkušenost

Čím více toho víme o výživě, tím více jsme uzavření novým myšlenkám. Někdy však zkušenost, kterou zažijeme může změnit naše názory. Podobnou situaci jako dnes jsem již několikrát zažil a vždy byla nesmírně povznášející. V noci jsem spal 4 hodiny a celý den jsem dělal psychicky náročnou činnost, ano byl jsem unavený, ale nedal jsem si kafe ani jiný zdroj kofeinu a prostě jsem to přetrpěl. Mým jediným jídlem byl oběd ve 14 hodin. Ne že bych zkoušel nějakou šílenou variantu warrior diet, prostě nebyl čas. Když jsem v osm hodin večer skončil, zjistil jsem, že už překvapivě nejsem vůbec unavený a skočil jsem si proto do nedaleké gymnastické tělocvičny na trénink. Myslel jsem si, že se pouze lehce protáhnu a vyzkouším tamní vybavení, ale po seznámení se s jedním gymnastou mi to nedalo a odjel jsem pořádný trénink na kruzích. Nejen, že jsem měl na tuto poměrně náročnou činnost ve výšce tří metrů nad zemí dostatek sil, ale zvládl jsem cviky v počtu opakováních jaké se mi ještě nikdy nepovedly. Dokonce jsem se ani téměř nerozcvičil, bez čehož normálně náročnější pozice nejdou udržet. Napumpování bylo famózní a už dlouho jsem se při tréninku necítil takto skvěle. Nuže, jak je to možné? Kde se ta energie vzala?

 Vypadá to, že králičí nora vede hlouběji, než se může na první pohled zdát.
A.Č.